Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van Iris Woestenburg - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen... - Reisverslag uit Rijsbergen, Nederland van Iris Woestenburg - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Juli 2014 | Nederland, Rijsbergen

Morgen is het dan eindelijk zover. Om half 4 's middags zal ons vliegtuig opstijgen met als eindbestemming India! We zullen een tussenstop maken in Dubai en daarna zullen we verder vliegen naar Chennai. Dan kan het avontuur eindelijk echt gaan beginnen.

Er heeft een hoop tijd gezeten in de voorbereiding van de reis. We hebben 4 voorbereidingsweekenden gehad waarin we veel hebben gesproken over de cultuur en wat we kunnen verwachten. Daarnaast hebben we natuurlijk de kans gekregen om elkaar beter te leren kennen. Ik ben ervan overtuigd dat we met een super leuke groep op Schiphol zullen staan morgen!

Ik hoop de mogelijkheid te kunnen hebben om dit reisblog bij te houden. Het is natuurlijk de vraag of dit kan omdat het niet zeker is of er wifi is op de projecten. Als dit niet het geval is kun je de nieuwsbrief lezen op www.samen.org.

Ik verheug me enorm op de reis. Tot in augustus!

  • 12 Juli 2014 - 09:41

    Gwoestenburg@ziggo.nl:

    Lieve Iris,

    Gisteren hebben we je naar Schiphol gebracht. Na maanden voorbereiding is het dan nu zover. Jij gaat het avontuur tegemoet. We gunnen het je van harte lieve meid. Jij komt over 5 weken terug met weer een stukje levenservaring in je bagage.
    Geniet ervan meis!!! We zullen je zeker erg missen maar we weten ook dat je het je doel is om iets kleins te kunnen gaan betekenen voor straatkinderen in India die een glimlach goed kunnen gebruiken.

    Heel veel liefs, Papa, Mama en Ralph

  • 13 Juli 2014 - 18:38

    Anita Smout (buurvrouw Nr. 15):

    Beste Iris,

    Ik heb van je ouders gehoord van deze geweldige onderneming. Ik begrijp ook dat je doel is om iets te betekenen voor de straatkinderen daar. Ik heb een tijdje geleden het e.e.a. op tv gezien over deze kinderen en ik hoop dat je een glimlach kan toveren op deze gezichtjes. Ik wens je veel succes bij deze onderneming en hoop dat je een leuke tijd hebt daar.

    Groeten van mij en mijn gezin.

    Anita.

  • 20 Juli 2014 - 11:00

    Corrie Janse:

    Dag Iris,

    Wat hebben we veel bewondering voor jou en al de anderen die dit werk doen.
    Het is zo hard nodig. Hopelijk genieten jullie er ook.
    lieve groetjes uit Zeeland van Kees en Corrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 3243

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Straatkinderen in India

Landen bezocht: