Eerste week is voorbij - Reisverslag uit Madras, India van Iris Woestenburg - WaarBenJij.nu Eerste week is voorbij - Reisverslag uit Madras, India van Iris Woestenburg - WaarBenJij.nu

Eerste week is voorbij

Blijf op de hoogte en volg Iris

21 Juli 2014 | India, Madras

De eerste week in India is voorbij!!
Heel veel mensen, kleuren en vooral geuren. (niet altijd even fijn).
Het is hier erg warm maar we zijn er al wat beter aan gewend. Het zweet loopt over mijn rug maar we hebben gelukkig de luxe dat we iedere dag kunnen douchen. Heerlijk. Toch vraag ik me af of ik al bruin ben van de zon, of dat ik gewoon ontzettend vuil ben. Ik ben al een soort van duo penotti. :)

De projecten zijn erg fijn en we genieten van de energie en liefde die we van de kinderen krijgen. Daar doen we het voor toch?!
We hebben al verschillende projecten bezocht en overal genieten we. We worden goed verzorgd en krijgen lekker eten, het voelt als thuis en dat is ook de bedoeling. In Anbu Illam (huis van liefde) Kavarapettai en Chennai heb ik het erg naar mijn zin (gehad) We voetballen, volleyballen, duimdrukken en hebben een film gekeken en we hebben een spelletjes middag georganiseerd. We zijn ook met alle jongens naar het strand geweest. Al die glimlachen waren fantastisch!

We hebben ook al flink de toerist uitgehangen. We hebben een tempel bezocht, een heilige berg en de stad bekeken. Vandaag regende het voor het eerst best hard. Heeeeeerlijk verkoelend!!

We zullen deze week ook nog een dag vrij hebben en naar het winkelcentrum gaan en markten bezoeken. Daarnaast gaan we ook nog de krottenwijk in. Erg bijzonder/heftig verwacht ik.

India is een bijzonder land maar ik heb het naar mijn zin. Ik geniet van ieder moment met de kinderen en zij van mij. Ik mis Nederland nog niet!!

Heel veel liefs vanuit het zonnige India. Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

  • 21 Juli 2014 - 16:13

    Gerard, Marian En Ralph:

    Lieve Iris,

    Wat een mooi reisverslag. Het zal moeilijk voor je zijn om precies weg te schrijven wat je ervaart en voelt daar in India. We hebben heel veel respect en waardering voor het avontuur wat je bent aangegaan. Het is een mooi streven om iets voor de medemens te betekenen.

    We missen je erg, maar we weten ook dat dit je grote doel is!!

    Nogmaals diep respect voor jou lieve schat!!!!!!

    Liefs, Papa, Mama en Ralph

  • 23 Juli 2014 - 10:12

    Rob, Elma, Ruud & Willeke:

    Lieve Iris,

    Fijn om iets van je te horen (lezen), en dat je het goed maakt.
    De foto's spreken voor zich, al die blije gezichten.

    Knap hoor, wat jullie daar allemaal doen, en vooral wat jullie betekenen voor de kinderen daar.
    Geniet van deze bijzonder ervaring, en inderdaad zoals jouw familie ook zegt; RESPECT voor jou!

    Groetjes,
    Rob, Elma Ruud & Willeke




  • 23 Juli 2014 - 10:40

    Chris Van Mil:

    Hoi Iris
    Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en verhalen. Over de voorbereiding heeft je vader verteld. Maar nu voor het echie! Goed dat je dit doet. Ik blijf je volgen, groeten Chris (collega van je vader)

  • 24 Juli 2014 - 09:40

    Sandra :

    Hoi Iris,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat het goed gaat. Mooi dat jij/jullie dit doen voor de kinderen daar. Heel veel succes daar verder en geniet er van.

    Groetjes,
    Sandra, Joost, Ivo, Marloes

  • 28 Juli 2014 - 09:13

    Marian Everaerts:

    Hallo Iris,

    Wat goed en knap dat jullie deze onderneming doen.
    Jullie maken veel leuke ervaringen, maar ook wat minder leuke dingen mee.

    Dat hoort erbij natuurlijk, pas ook goed op jezelf hè.

    Geniet er nog even van, want deze ervaring neem je voor de rest van je leven mee,
    en besef, hoe goed we het hier hebben.

    Vele groetjes van Marian Everaerts


  • 30 Juli 2014 - 19:59

    René, Karin, Amber & Esmay:

    Hoi Iris,
    Mooie verhalen en mooie foto's!!!
    We kunnen wel zien dat je geniet

  • 01 Augustus 2014 - 10:19

    Free, Conny, Simone, Romy. Oma:

    Hoi lieve Iris,
    Het doet ons allemaal goed dat je het in India zo naar je zin hebt.
    Je zult wel gemerkt hebben dat time flies.Het moet goed voelen voor je dat je dit aan het doen bent.
    Goed doen voor je medemens is een heel fijn iets in je karakter dat je op jou manier onderneemt.
    Oma zit nu naast ons en volgt ook aandachtig mee hoor!
    We denken iedere dag aan je doen en laten.

    Lieve groeten en knuffels van ons allemaal en een extra kus van oma.

    tante connie ,ome free, simone en remco, romy en mike en natuurlijk oma !

  • 11 Augustus 2014 - 22:29

    Arian, Ingrid, Tijme, Karlijn:

    Geniet nog van je laatste weken, want dit is een ervaring voor je leven!

  • 11 Augustus 2014 - 22:29

    Arian, Ingrid, Tijme, Karlijn:

    Geniet nog van je laatste weken, want dit is een ervaring voor je leven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juli 2014
Verslag gelezen: 1500
Totaal aantal bezoekers 3238

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

Straatkinderen in India

Landen bezocht: